Någon som är franchisetagare?

Prata om det mesta

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Någon som är franchisetagare?

Inläggav Falkens » söndag 2013-11-03 20:13

Tänkte att här kan man nog prata om vad som helst.

Jag ville passa på och fråga om det är någon här som jobbar som franchisetagare? Det spelar ingen roll inom vad eller hur...(eller vad jag tittar åt) utan frågan om hur man upplever det, ja att vara franchisetagare. Jag har googlat och det finns lika många svar som frågor men jag ville efter egen fråga fråga hur man upplever det generellt. Mne jag är lite nyfiken på det... jag själv känner att jag är klar på "kontor" utan vill ansvara lite mer för mig själv och givetvis så kanske man kan får lite extra på kontot eller mer tid över. Visst franchise kanske då inte är det bästa men jag tror det finns för delar också. Observera jag skriver TROR då jag inte har en susning om detta. Någon som vill dela med sig...?

Känner man det som att det är det bästa man gjort?
Är det pest och pina för man får knappt något över i slutet av månaden för "mamma" ska ha så mycket. (jag kommer nog fråga vilken genre detta är i så fall)
Kan man leva med att "mamma" får en bra del av vinsten för man slipper ju ditten och datten osv.

Jag vet inte mer vad man kan fråga men vill någon dela med sig så är det fritt fram för mig... det går bra med mail och PM också
(Ja, denna fråga är mycket seriös)
// Jonas
Falkens
Bryggmästare
Bryggmästare
 
Inlägg: 2057
Blev medlem: torsdag 2013-10-10 09:14
Ort: Sollentuna

Återgå till Allmänt snack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster

cron