bryggklubb skaraborg

Prata om det mesta

Moderatorer: martinb, Webbgrupp

Re: bryggklubb skaraborg

Inläggav Beer-naise » söndag 2013-07-21 20:39

Hej på er!

Jag är tyvärr bjuden på fest på annat håll denna dag, som jag redan tackat ja till. Annars låter det väldigt trevligt. Riktigt, riktigt tråkigt att jag inte kan hänga på :(
Beer-naise
Delmäskare
Delmäskare
 
Inlägg: 18
Blev medlem: onsdag 2011-10-12 19:51
Ort: Falköping

Re: bryggklubb skaraborg

Inläggav modestrick » söndag 2013-07-21 20:55

Systern skrev:För min del får det gärna bli en sommarträff den 3:e augusti. Det är väl alltid svårt att ta en dag som passar alla, och platsen kanske inte är optimal för alla heller, men de som kan och vill kan väl träffas och trivas ändå? Så kan vi ha fler datum att välja mellan när vi planerar den kanske lite större höstträffen, så att så många som möjligt kan vara med. Jag tycker det låter som att detta kommer bli en kalasdag och hoppas att den inte ställs in! :)


Rätt så. Hellre en liten träff än ingen alls. Jag hakar på! :)
modestrick
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
 
Inlägg: 40
Blev medlem: måndag 2011-06-20 18:15
Ort: Töreboda

Re: bryggklubb skaraborg

Inläggav Veteråg » tisdag 2013-07-23 18:02

Ok då kör vi den 3:e antar jag? Har bokat nu till de som meddelat mig om boende. Ang min planering-det var, är ett förslag, boendet var som ett alt. till ev långresta. Det "digra"programmet är relativt lätt ordnat för mig, därför. Tids förslagen är bara påhitt, det bästa är om ni meddelar mig när det passar er, ev tåg, buss eller ngt. Jag kan säkert hämta folk om ni kommer till jvstn i skövde ex. Hoppas på bra väder, annars få vi läsa böcker eller nåt. Tänk på att "baren" i boendet är tom, dvs vi får bara en bar o barstolar. Ser framemot o träffa alles, jag har sjukt mycket frågor. Erkki
Veteråg
Delmäskare
Delmäskare
 
Inlägg: 13
Blev medlem: måndag 2013-07-15 14:56

Re: bryggklubb skaraborg

Inläggav modestrick » lördag 2013-07-27 21:48

Veteråg skrev:Ok då kör vi den 3:e antar jag? Har bokat nu till de som meddelat mig om boende. Ang min planering-det var, är ett förslag, boendet var som ett alt. till ev långresta. Det "digra"programmet är relativt lätt ordnat för mig, därför. Tids förslagen är bara påhitt, det bästa är om ni meddelar mig när det passar er, ev tåg, buss eller ngt. Jag kan säkert hämta folk om ni kommer till jvstn i skövde ex. Hoppas på bra väder, annars få vi läsa böcker eller nåt. Tänk på att "baren" i boendet är tom, dvs vi får bara en bar o barstolar. Ser framemot o träffa alles, jag har sjukt mycket frågor. Erkki


hallå å hej!

hur blir det nu på lördag? Erkki, kan du skicka ut mejl till alla om hur lördagen ska gå vägen? Tidpunkt å vad kalaset kostar osv???
mvh/Ricky
modestrick
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
 
Inlägg: 40
Blev medlem: måndag 2011-06-20 18:15
Ort: Töreboda

Re: bryggklubb skaraborg

Inläggav Veteråg » måndag 2013-07-29 20:51

Hej alla som kommer till hjo på lördag. Kan ni meddela mig på erkkirautio@hotmail.com hur o när det passar bäst för er att dyka upp lör. Erkki
Veteråg
Delmäskare
Delmäskare
 
Inlägg: 13
Blev medlem: måndag 2013-07-15 14:56

Re: bryggklubb skaraborg

Inläggav Veteråg » tisdag 2013-07-30 13:10

Ska vi säga kl 13 på torget i hjo på lördag. Kyrkan ligger vid torget, så hittar ni. Matkostnad 100-120kr. Macka på dagen. Trerätters till middag. Ta med sovgrejjor. Sovsäck eller påsl., lakan o örng. Badkläder. Öl. Snacks odyl kan vi väl köpa gemensamt. Ifall vi sitter på boendet kanske ngn kan ta med dator med musik. Kan va trevligt. Jag vet knappt hur en radio funkar. Välkomna! Hoppas på kanonväder! Erkki
Veteråg
Delmäskare
Delmäskare
 
Inlägg: 13
Blev medlem: måndag 2013-07-15 14:56

Re: bryggklubb skaraborg

Inläggav Kribaldo » tisdag 2013-07-30 23:05

Låter jättebra! Ser fram emot att ses.
/Kristian
Kribaldo
Satsbryggare
Satsbryggare
 
Inlägg: 8
Blev medlem: fredag 2013-01-04 11:46

Re: bryggklubb skaraborg

Inläggav Systern » torsdag 2013-08-08 18:35

Vi fortsätter i ny tråd :)
viewtopic.php?f=2&t=8132
Systern
Helmaltsbryggare
Helmaltsbryggare
 
Inlägg: 44
Blev medlem: fredag 2012-06-01 23:52
Ort: Falköping

Föregående

Återgå till Allmänt snack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster

cron